מלונות בעיר Darbhanga

למצוא את המלון הטוב ביותר באזור Darbhanga לתאריכים שלכם, לפי מחיר או העדפה

השוואת דילים בין מאות ספקים, הכול במקום אחד

חפשו מלונות באזור Darbhanga עם ביטול בחינם או דירוגים מצוינים

ספקי מלונות אמינים בעיר Darbhanga

הצגת כל המלונות בעיר Darbhanga

hotel-map-preview-background
כולל כל המיסים והעמלות
הצגת מלונות נוספים

אירוח יוקרתי או חופשה בתקציב מוגבל?

בין אם אתם מחפשים נוחות של 5 כוכבים או חופשה בתקציב, אנחנו דואגים לחיפוש כדי שאתם תוכלו לישון בשקט במהלך השהייה בDarbhanga.

מידע חיוני

לישון בשקט, עם כל מה שחשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך.
מחיר ממוצע של מלון 4 כוכבים$25 ללילה

חבל לפספס דיל מעולה

אפשר להישאר צעד אחד לפני כולם ולמצוא את הנסיעה המשתלמת ביותר עם הדילים, הטיפים והחדשות העדכניים ביותר.

צריכים קצת השראה לגבי מקומות שהייה? בין המלונות הזולים בדירוג הגבוה ביותר בעיר Darbhanga אפשר למצוא את Hotel Naveen Residency, OYO GoodLuck Rest House ו-HOTEL Dwarka International בהתבסס על ביקורות משתמשים. חיפוש מלונות דרך Skyscanner הוא דרך מהירה, חינמית ופשוטה לארגן את השהייה שלכם. במספר לחיצות אפשר בקלות לחפש, להשוות ולהזמין את מקומות האירוח בעיר Darbhanga על ידי מעבר ישירות אל אתר האינטרנט של המלון או של סוכנות הנסיעות. בהזמנה דרכנו, אין עמלות נוספות על השהייה. כדי להתחיל, אפשר פשוט להוסיף לתיבת החיפוש שלמעלה את תאריכי הנסיעה שבחרתם, ולתת לנו למצוא עבורכם דילים זולים למלונות. אפשרות אחרת היא שתבחרו מבין אפשרויות המלונות שלמעלה.

חיפוש מלונות זולים באזור Darbhanga: שאלות נפוצות

בעיר Darbhanga, הטמפרטורה הצפויה הממוצעת בחודש יוני היא 34°C. החודש החמים ביותר הוא בדרך כלל יוני, עם טמפרטורה ממוצעת של 39°C. החודש הקריר ביותר הוא ינואר, עם טמפרטורה ממוצעת של 9°C. החודש הגשום ביותר הוא יולי, והחודש היבש ביותר הוא נובמבר.
אתם תמיד יכולים לבטל או לשנות את הזמנת המלון שלכם במידת הצורך, אבל כדאי לחפש מלונות בעיר Darbhanga עם ביטול בחינם או עם אפשרויות הזמנה גמישות אם אתם רוצים להגן על הכסף שלכם. מלונות מסוימים מאפשרים לבטל ולקבל החזר כספי אם התוכניות שלכם משתנות.
המחיר הממוצע למלון באמצע השבוע הוא $20 ללילה, והמחיר הממוצע בסופי שבוע הוא $19. בסך הכול, נראה שהיום הזול ביותר להזמנת מקום אירוח בDarbhanga הוא כנראה יום חמישי.
נמל התעופה הקרוב ביותר לDarbhanga הוא Darbhanga (DBR), שנמצא במרחק 3.6 ק"מ ממרכז Darbhanga.

נמלי תעופה אחרים כוללים את:

נמל התעופה Janakpur (60.3 ק"מ).
שיחקנו קצת עם המספרים בלוח השנה שלנו וגילינו שהיום הזול ביותר להזמנת מלון בDarbhanga הוא יום חמישי. נראה שהיום היקר ביותר הוא יום שני
המחיר הממוצע למלון 3 כוכבים בDarbhanga הוא כרגע בסביבות $21 ללילה. המלון הזול ביותר שמצאנו ברמת 3 כוכבים עולה $16 ללילה.
המחיר הממוצע למלון 4 כוכבים בDarbhanga הוא כרגע בסביבות $25 ללילה. המלון הזול ביותר שמצאנו ברמת 4 כוכבים עולה $22 ללילה.
המחיר הממוצע למלון 5 כוכבים בDarbhanga הוא כרגע בסביבות $20 ללילה. המלון הכי זול שמצאנו ברמת 5 כוכבים עולה $17 ללילה.
החודש שבו הכי זול להזמין מלון בעיר Darbhanga הוא יוני, עם מחיר ממוצע של $15 ללילה. החודש שבו הכי יקר להזמין הוא מאי, כשתעריף החדר הממוצע יכול לעלות עד $1,017 ללילה. מחירים ממוצעים אלה מבוססים על כל המלונות שמצאנו – מהוסטלים ועד מלונות 5 כוכבים מפוארים.
המחיר הממוצע למלון בחודש יולי הוא $20 ללילה, שזה בערך 1% פחות משאר השנה.
אנו משתמשים במחירים אינדיקטיביים בדף זה כדי לעזור לכם לבחור מתוך מספר רב של אפשרויות. המחירים בדף זה הם אומדנים אינדיקטיביים המבוססים על חיפושים שבוצעו על ידי נוסעים ב-Skyscanner, והם כפופים לשינויים.