מלונות בעיר San Rafael

למצוא את המלון הטוב ביותר באזור San Rafael לתאריכים שלכם, לפי מחיר או העדפה

השוואת דילים בין מאות ספקים, הכול במקום אחד

חפשו מלונות באזור San Rafael עם ביטול בחינם או דירוגים מצוינים

ספקי מלונות אמינים בעיר San Rafael

הצגת כל המלונות בעיר San Rafael

hotel-map-preview-background
כולל כל המיסים והעמלות
הצגת מלונות נוספים

אירוח יוקרתי או חופשה בתקציב מוגבל?

בין אם אתם מחפשים נוחות של 5 כוכבים או חופשה בתקציב, אנחנו דואגים לחיפוש כדי שאתם תוכלו לישון בשקט במהלך השהייה בSan Rafael.

למצוא מלון בעיר San Rafael בלב העניינים

כדאי ללון קרוב לאטרקציות מובילות בעיר San Rafael ולוותר על התורים הארוכים.

מידע חיוני

לישון בשקט, עם כל מה שחשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך.
מחיר ממוצע של מלון 5 כוכבים$215 ללילה

חבל לפספס דיל מעולה

אפשר להישאר צעד אחד לפני כולם ולמצוא את הנסיעה המשתלמת ביותר עם הדילים, הטיפים והחדשות העדכניים ביותר.

צריכים קצת השראה לגבי מקומות שהייה? בין המלונות הזולים בדירוג הגבוה ביותר בעיר San Rafael אפשר למצוא את Panama Hotel, Embassy Suites by Hilton San Rafael Marin County ו-Extended Stay America Suites - San Rafael - Francisco Blvd East בהתבסס על ביקורות משתמשים. חיפוש מלונות דרך Skyscanner הוא דרך מהירה, חינמית ופשוטה לארגן את השהייה שלכם. במספר לחיצות אפשר בקלות לחפש, להשוות ולהזמין את מקומות האירוח בעיר San Rafael על ידי מעבר ישירות אל אתר האינטרנט של המלון או של סוכנות הנסיעות. בהזמנה דרכנו, אין עמלות נוספות על השהייה. כדי להתחיל, אפשר פשוט להוסיף לתיבת החיפוש שלמעלה את תאריכי הנסיעה שבחרתם, ולתת לנו למצוא עבורכם דילים זולים למלונות. אפשרות אחרת היא שתבחרו מבין אפשרויות המלונות שלמעלה.

חיפוש מלונות זולים באזור San Rafael: שאלות נפוצות

בעיר San Rafael, הטמפרטורה הצפויה הממוצעת בחודש יוני היא 16°C. החודש החמים ביותר הוא בדרך כלל ספטמבר, עם טמפרטורה ממוצעת של 24°C. החודש הקריר ביותר הוא ינואר, עם טמפרטורה ממוצעת של 6°C. החודש הגשום ביותר הוא פברואר, והחודש היבש ביותר הוא יולי.
אתם תמיד יכולים לבטל או לשנות את הזמנת המלון שלכם במידת הצורך, אבל כדאי לחפש מלונות בעיר San Rafael עם ביטול בחינם או עם אפשרויות הזמנה גמישות אם אתם רוצים להגן על הכסף שלכם. מלונות מסוימים מאפשרים לבטל ולקבל החזר כספי אם התוכניות שלכם משתנות.
כמובן - הדיל הזול ביותר שמצאנו למלון ב-7 הימים הקרובים הוא $106 ללילה. אם אתם צריכים מקום אירוח ב-24 השעות הקרובות, מצאנו לכם מקום אירוח במחיר של $254 ללילה.
המחיר הממוצע למלון באמצע השבוע הוא $165 ללילה, והמחיר הממוצע בסופי שבוע הוא $167. בסך הכול, נראה שהיום הזול ביותר להזמנת מקום אירוח בSan Rafael הוא כנראה יום ראשון.
נמל התעופה הקרוב ביותר לSan Rafael הוא Oakland Metropolitan Oak (OAK), שנמצא במרחק 39.2 ק"מ ממרכז San Rafael.

נמלי תעופה אחרים כוללים את:

נמל התעופה Concord (41.7 ק"מ)
נמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של סן פרנסיסקו (41.7 ק"מ)
נמל התעופה San Carlos (56.9 ק"מ)
נמל התעופה סנטה רוזה (64.4 ק"מ)
נמל התעופה San Jose International (86.0 ק"מ).
שיחקנו קצת עם המספרים בלוח השנה שלנו וגילינו שהיום הזול ביותר להזמנת מלון בSan Rafael הוא יום ראשון. נראה שהיום היקר ביותר הוא יום שני
המחיר הממוצע למלון 3 כוכבים בSan Rafael הוא כרגע בסביבות $148 ללילה. המלון הזול ביותר שמצאנו ברמת 3 כוכבים עולה $140 ללילה.
המחיר הממוצע למלון 4 כוכבים בSan Rafael הוא כרגע בסביבות $223 ללילה. המלון הזול ביותר שמצאנו ברמת 4 כוכבים עולה $221 ללילה.
המחיר הממוצע למלון 5 כוכבים בSan Rafael הוא כרגע בסביבות $195 ללילה. המלון הכי זול שמצאנו ברמת 5 כוכבים עולה $150 ללילה.
אם אתם מתכננים לבקר בעיר San Rafael עם ילדים, כדאי לבדוק את Embassy Suites by Hilton San Rafael Marin County, Four Points by Sheraton San Rafael Marin County ואת Castle Inn.
אנו משתמשים במחירים אינדיקטיביים בדף זה כדי לעזור לכם לבחור מתוך מספר רב של אפשרויות. המחירים בדף זה הם אומדנים אינדיקטיביים המבוססים על חיפושים שבוצעו על ידי נוסעים ב-Skyscanner, והם כפופים לשינויים.