טיסות מנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס אל California

דילים על טיסות מנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס אל California

מחפשים כרטיסים זולים מנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס אל California, או נסיעה של הרגע האחרון? מצאו את המחירים הנמוכים ביותר לטיסות לכיוון אחד וטיסות חזור ממש כאן.

טיסה מנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס אל California

להצטייד בעובדות האלה תוך כדי נסיעה.
נמצאה הטיסה הזולה ביותר$14, אוקלנד
החודש הזול ביותר לטוס בוספטמבר
זמן טיסה ממוצעשעה 1, 21 דקות
מספר הטיסות הממוצע בשבוע3,588
חברת התעופה הפופולרית ביותרSkyWest Airlines

שאלות נפוצות

בדקנו את כל טיסות החזור המתוכננות מנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס אל California ויוצאות ב-12 החודשים הקרובים. נראה שהמחיר הטוב ביותר הוא $38. זה טוב, בהשוואה למחיר הממוצע של $220 לכרטיס טיסה מCalifornia.
החודש שבו הכי זול לטוס מנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס לנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של סן פרנסיסקו הוא כרגע יוני.
החודש שבו הכי זול לטוס מנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס לנמל התעופה Santa Barbara Municipal הוא כרגע אוקטובר.
החודש שבו הכי זול לטוס מנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס לנמל התעופה Carmel Monterey Peninsula הוא כרגע אוגוסט.
והחודש שבו הכי זול לטוס מנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס לנמל התעופה Sacramento International הוא בדרך כלל ספטמבר.
אחרי ששיחקנו קצת עם המספרים בלוח הטיסות שלנו, גילינו שנכון לעכשיו הכי זול לטוס מנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס אל California בתאריך יום שלישי, 9 ביולי 2024.
אם אתם טסים מנמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס, העיר שהכי זול לטוס אליה באזור California היא אוקלנד. נמל התעופה הזול ביותר שמשרת את אוקלנד כיום הוא Oakland Metropolitan Oak.
זמן הטיסה הממוצע בין נמל התעופה נמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס לאזור California הוא 1 שעות ו-20 דקות.
הטיסות הכי פופולריות